Reklama na TikTok. Czy trzeba mieć założony profil?

TikTok – jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie związane z tą aplikacją mobilną? Być może podobne do tego, jakie mieliśmy my, w momencie, kiedy o niej usłyszeliśmy. Okazało się jednak, że mocno się pomyliliśmy – nie jest to absolutnie aplikacja dla dzieci i młodzieży. Znajdziemy w niej mnóstwo znakomitego contentu, a jej popularność sprawia, że stała się znakomitym miejscem reklamowym dla przedsiębiorców. Postanowiliśmy mocniej zgłębić temat i w kilku artykułach przedstawić Wam zasady działania reklam w TikTok.

TikTok podbija świat i zasięgi

Nie jest tajemnicą, że TikTok to jedna z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych na świecie. Już teraz można śmiało powiedzieć, że skupia w sobie ponad jeden miliard użytkowników na całym świecie, a liczba ta wciąż rośnie. Trzeba w tym miejscu podkreślić, że TikTok w Polsce plasuje się w topie pod kątem najczęściej pobieranych aplikacji. Raport Gemius poinformował, że już ponad osiem milionów Polaków miało z nią styczność. To tylko utwierdza nas w przekonaniu, że TikTok może okazać się znakomitym miejscem do zareklamowania swojej firmy.

Reklama na TikTok. Czy trzeba mieć założony profil?

To może okazać się jedną z zalet płatnych reklam na TikTok, ponieważ publikowanie reklam na jedną z najpopularniejszych aplikacji nie wymaga posiadania profilu firmy. Działając w social mediach od wielu lat zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie fanpage na facebooku, czy konta na instagramie wymaga poświecenia sporej ilości czasu, na co nie każdy może sobie pozwolić. Jak do tego dorzucimy kreatywność związana z wymyślaniem i publikowaniem postów, to okazuje się, że nie jest to takie proste jak mogłoby się wydawać. A wiemy przecież, że nie opublikujemy reklamy na facebooku nie mając fanpage.

Przewaga reklam TikTok nad Facebookiem

Taki obrót spraw powoduje, że możemy śmiało powiedzieć, że jest to plus reklam na TikTok, ponieważ nie potrzebujemy profilu firmy lub marki, aby z niego publikować reklamy. Jedyne tak naprawdę czego potrzebujemy to założenie konta reklamowego, w którym podepniemy dane płatnicze. 

TikTok na poziomie reklam umożliwia bowiem stworzenie własnej tożsamości. Tym samym jesteśmy w stanie ręcznie ustawić zdjęcie profilowe i wyświetlaną nazwę. Widać to dokładnie na zrzucie ekranu, który opublikowaliśmy poniżej.

tiktok reklama ads - 1

Spark Ads – co to jest i dlaczego warto z tego korzystać?

Co w przypadku, kiedy posiadamy profil marki lub firmy na TikTok i to z jego poziomu chcemy publikować reklamy? Nic prostszego! TikTok umożliwia włączenie tzw. Spark Ads. Pewnie niewielu ta nazwa coś mówi. Otóż dzięki Spark Ads możesz wyświetlać reklamy jako konto TikTok – pomagając budować jego zasięgi i zaangażowanie, co z pewnością będzie miało odzwierciedlenie w długoterminowych wynikach. 

tiktok reklama ads - 2

Jesteś ciekaw jakie cele reklamowe są dostępne na TikTok? Poznaj nasz jeden z artykułów klikając TUTAJ.

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację