Blog

8 pomysłów na remarketing na Facebooku

8 pomysłów na remarketing na Facebooku

Remarketing to bez dwóch zdań jedno z kluczowych narzędzi, które powinno być wykorzystywane w ramach działań reklamowych związanymi z płatnymi kampaniami w social mediach. Dlaczego i w jaki sposób można docierać do wybranych osób? Odpowiedź poznacie w naszym artykule....

Nie będzie polubień na fanpage

Nie będzie polubień na fanpage

Facebook wprowadza kolejną rewolucyjną zmianę dla osób prowadzących fanpage. Okazuje się, że w nowym layoucie nie będzie można już zobaczyć liczby like’ów.  W oficjalnym komunikacie potentata mediów społecznościowych możemy przeczytać, że  Facebook nie będzie już...

Case Study: Potrojona sprzedaż sklepu meblowego przez Google Ads

Case Study: Potrojona sprzedaż sklepu meblowego przez Google Ads

Okres świąteczno-noworoczny to doskonały moment na wykonanie rachunku sumienia podsumowującego 2020 rok. Rzuceni w wir pracy zapominamy dzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem, dlatego jednym z postanowień jest regularne artykułowanie o dotychczasowych sukcesach...

Problem z kampanią na wiadomości na facebook

Problem z kampanią na wiadomości na facebook

Social Media Ads Managerowie w ostatnich dniach borykają się ze sporymi problemami związanymi z publikowaniem kampanii reklamowych z celem na wiadomości. Facebook znacznie ukrócił możliwość tworzenia tego typu reklam, a wszystko przez decyzję Komisji Europejskiej....

Jak czytać źródła ruchu facebooka w Google Analytics?

Jak czytać źródła ruchu facebooka w Google Analytics?

Ile razy analizując wyniki w Google Analytics zastanawialiście się nad rozbiciem facebooka jako źródła ruchu? Kojarzycie skróty m.facebook.com, l.facebook.com? Postanowiliśmy rozwiązać zagadkę i odpowiedzieć, co one oznaczają. Nie od dzisiaj wiadomo jak ważną rolę w...

Facebook pomaga małym i średnim przedsiębiorcom

Facebook pomaga małym i średnim przedsiębiorcom

Facebook pomaga małym i średnim firmom odnaleźć się w sieci w czasie pandemii, czyli jak zobaczmy jak pozostać w kontakcie z klientami w tych niecodziennych czasach.  Liczne rozwiązania wprowadzane na bieżąco przez instytucje oraz firmy mają pomóc małym i średnim...

Tarcza antykryzysowa by Google – dalsza część pomocy przedsiębiorcom

Aktualna sytuacja wymusza na nas wszystkich szybkie dostosowywanie do zmieniających się warunków. Codzienność się zmienia, jesteśmy zmuszeni do przestrzegania różnego rodzaju obostrzeń, a koronawirus ma wpływ na każdy aspekt naszej egzystencji.  Przedłużające się...

Czy można promować CBD w Google Ads?

Nie od dzisiaj wiadomo, że Google Ads jest znakomitym narzędziem do pozyskania ruchu, wpływającego następnie na zwiększającą się sprzedaż w sklepach internetowych. Trzeba sobie jednak zdawać sprawę z faktu, że nie wszystko jest takie kolorowe. Zdarzają się bowiem...

Biznes w defensywie. Jak Google zamierza walczyć z koronawirusem?

Za nami kolejny tydzień zmagania się z pandemią koronawirusa, a przed nami jeszcze sporo walki. Nikt nie potrafi jednoznacznie określić trwania obecnej sytuacji, a wszelkie prognozy są bardzo mgliste i opierają się na tworzących się i aktualizowanych na bieżąco...