Zakupy przez internet, czyli co Google na to

Świat zakupów w internecie zdobywa coraz większą rzeszę fanów. Życie jest coraz szybsze, nie każdy ma czas iść do centrum handlowego i chodzić od sklepu do sklepu, a część z nas po prostu tego nie lubi. Kupowanie w sieci jest szybsze, wygodniejsze i możliwe w zasadzie w czasie i miejscu na ziemi. Google, wpisując się w trendy, niejednokrotnie je kreując, postanowiło nadać nową twarz platformie Google Shopping. Dzięki nowym funkcjom można przeglądać nie tylko internetowe, ale i stacjonarne sklepy, porównywać asortyment i dokonać ostatecznej decyzji o zakupie.  

Monitorowanie cen, czyli na tropie promocji z Google Shopping

Nowością w platformie zakupowej proponowanej przez Google, jest tzw. price tracking, czyli możliwość obserwowania zmiany cen wybranych przez nas produktów. To nie tylko doskonała możliwość zaoszczędzenia paru złotych na zakupach, ale i poczucie łowienia promocji, które niejednokrotnie jest największą frajdą podczas robienia zakupów. Dlaczego więc nie wykorzystać funkcji, podczas przygotowania się do wyjazdu na wakacje, lub kompletowania szkolnej wyprawki dla swojego dziecka? 

Kupuj od Google, czyli satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy

Poza dostępemdo nieskończonej liczby sklepów internetowych oraz wglądu do lokalnych sklepów w naszej okolicy, mamy również możliwość kupowania bezpośrednio od Google. Proces jest szybki i intuicyjny, wszystkie dane są wysyłane na skojarzone konto Google, firma bierze również odpowiedzialność za sprzedawane produkty, obsługuje sprawy zwrotów, wymiany oraz gwarancji. 

Nowa odsłona Google Shopping jest dostępna, na razie w Stanach Zjednoczonych, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Każdorazowo kupując za pośrednictwem sklepu Google, wspieramy środowisko, inwestując część wydanej kwoty w odnawialne źródła energii. 

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację