Zadzwoń teraz, czyli Google zmienia wygląd reklamy “tylko połączenie”

Zadzwoń teraz, czyli Google zmienia wygląd reklamy “tylko połączenie”

Przyszedł czas na kolejną zmianę proponowaną Google. Dzięki ciągłej optymalizacji oraz poprawie wyglądu reklam to właśnie gigant z doliny krzemowej dyktuje trendy reklamowe całej branży. Kolejną zmianą jest wygląd reklamy „call-only”, która stała się bardziej przejrzysta i sugestywna co zdaniem Google skróci proces bezpośredniego dotarcia do pożądanej firmy.

Jasna i przejrzysta reklama to sposób na redukcję kosztów

Zdaniem Google, nowa forma reklamy wydajnie wpłynie na jej efektywność, a wyświechtany slogan „value for money”, ma tutaj doskonałe zastosowanie. O 14 procent wzrośnie ilość bezpośrednio wykonanych telefonów, o 16% liczba konwersji, a koszt samej reklamy spadnie nawet o 8%, co w kwestii globalnej ma kolosalne znaczenie. Przejrzystość sprawia, że zmniejsza się ilość przypadkowych klików, generowanych przez użytkowników, którzy nie mają zamiaru wykonać połączenia telefonicznego. Zmiany zostały już wprowadzone w życie, a reklamy będą automatycznie zmieniać swój wygląd w ciągu kolejnych tygodni.

Można więc zauważyć, że Google wprowadzając kolejne zmiany, nie tylko dba o swoje zarobki, ale również o dobro swoich użytkowników.