Przyszedł czas na kolejną zmianę proponowaną Google. Dzięki ciągłej optymalizacji oraz poprawie wyglądu reklam to właśnie gigant z doliny krzemowej dyktuje trendy reklamowe całej branży. Kolejną zmianą jest wygląd reklamy „call-only”, która stała się bardziej przejrzysta i sugestywna co zdaniem Google skróci proces bezpośredniego dotarcia do pożądanej firmy.
Jasna i przejrzysta reklama to sposób na redukcję kosztów
Zdaniem Google, nowa forma reklamy wydajnie wpłynie na jej efektywność, a wyświechtany slogan „value for money”, ma tutaj doskonałe zastosowanie. O 14 procent wzrośnie ilość bezpośrednio wykonanych telefonów, o 16% liczba konwersji, a koszt samej reklamy spadnie nawet o 8%, co w kwestii globalnej ma kolosalne znaczenie. Przejrzystość sprawia, że zmniejsza się ilość przypadkowych klików, generowanych przez użytkowników, którzy nie mają zamiaru wykonać połączenia telefonicznego. Zmiany zostały już wprowadzone w życie, a reklamy będą automatycznie zmieniać swój wygląd w ciągu kolejnych tygodni.
Można więc zauważyć, że Google wprowadzając kolejne zmiany, nie tylko dba o swoje zarobki, ale również o dobro swoich użytkowników.