Zadzwoń teraz, czyli Google zmienia wygląd reklamy „tylko połączenie”

Przyszedł czas na kolejną zmianę proponowaną Google. Dzięki ciągłej optymalizacji oraz poprawie wyglądu reklam to właśnie gigant z doliny krzemowej dyktuje trendy reklamowe całej branży. Kolejną zmianą jest wygląd reklamy „call-only”, która stała się bardziej przejrzysta i sugestywna co zdaniem Google skróci proces bezpośredniego dotarcia do pożądanej firmy.

Jasna i przejrzysta reklama to sposób na redukcję kosztów

Zdaniem Google, nowa forma reklamy wydajnie wpłynie na jej efektywność, a wyświechtany slogan „value for money”, ma tutaj doskonałe zastosowanie. O 14 procent wzrośnie ilość bezpośrednio wykonanych telefonów, o 16% liczba konwersji, a koszt samej reklamy spadnie nawet o 8%, co w kwestii globalnej ma kolosalne znaczenie. Przejrzystość sprawia, że zmniejsza się ilość przypadkowych klików, generowanych przez użytkowników, którzy nie mają zamiaru wykonać połączenia telefonicznego. Zmiany zostały już wprowadzone w życie, a reklamy będą automatycznie zmieniać swój wygląd w ciągu kolejnych tygodni.

Można więc zauważyć, że Google wprowadzając kolejne zmiany, nie tylko dba o swoje zarobki, ale również o dobro swoich użytkowników.

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację