TikTok Ads

Bądź tam, gdzie nie ma jeszcze Twojej konkurencji. Zaufaj specjalistom!
Nasza oferta

TikTok - platforma, która niespodziewanie wdarła się w świat social media marketingu

TikTok jest jedną z najlepiej rozwijających się platform społecznościowych na rynku. Na uwagę zasługują statystyki, które jasno pokazują, że współczynnik zaangażowania na tej platformie jest wyjątkowo wysoki. Czy warto więc reklamować się na TikToku? Wiele zależy od grupy docelowej, odpowiedź jednak w wielu przypadkach będzie twierdząca. 3Mindset to agencja marketingowa, która pokaże Ci, jak wykorzystać TikTok Ads i trafić do nowej grupy odbiorców.

TikTok - mieszanka, która wzbudza wiele emocji, dzięki czemu jest idealnym sposobem na rozwinięcie skrzydeł w social media marketingu.

Przeglądając treści na TikToku znajdziesz żartobliwe filmiki tworzone pod popularne utwory muzyczne, wiele talentów, np. wokalnych i malarskich oraz różnego rodzaju trendy. Dostępnych jest też mnóstwo poważnych treści udostępnianych przez firmy. TikTok jest także platformą, na której króluje unboxing. Poprzez różnorodność treści, jakie można umieszczać platforma ta stała się wyjątkowo potężnym narzędziem marketingowym. W dłoniach specjalistów z 3Mindset może być także niezwykle efektywnym medium pomagającym w budowaniu marki właśnie dzięki wykorzystaniu kampanii TikTok Ads.

Czy możesz sobie pozwolić na to, aby nie być widocznym w miejscu tak popularnym? Czyli potencjał kampanii TikTok Ads w pigułce.

Konkurencja na rynku e-commerce jest coraz większa. Dlatego też przedsiębiorcy szukają sposobów na dotarcie do nowych potencjalnych klientów. TikTok jest platformą, która otwiera nie tylko furtkę, ale nawet bramę w tym kontekście i pozwala na dotarcie do wyjątkowo szerokiej grupy odbiorców. A wszystko między innymi przez olbrzymie zainteresowanie tą platformą, które w rzeczywistości przekłada się na wręcz momentami niewyobrażalne zasięgi. Przeprowadzone w 2022 roku badania pokazują, że w Polsce w serwisie zarejestrowanych jest 7,70 mln użytkowników w wieku powyżej 18 lat. Na całym świecie liczba ta przekroczyła 884 miliony i wciąż rośnie. Reklama na TikToku to ogromny potencjał widoczny także w bliskim kontakcie z odbiorcami, swoboda tworzenia oraz autentyczność.

Jak się odnaleźć na TikToku i jak zbudować swoją społeczność?

Przygotowując się do prowadzenia reklam na platformie Tik Tok, których celem będzie uzyskanie jak największej liczby nowych, potencjalnych klientów oraz budowanie rozpoznawalności marki musisz pamiętać o tym, że rządzi się ona swoimi prawami. Konieczne jest tutaj regularne dostarczanie ciekawych i absorbujących treści wyróżniających się wysokim poziomem. To właśnie tego typu działania są w stanie zapewnić Ci nie tylko zasięgi, ale również lojalną widownie, a w rezultacie możliwość promowania swojej marki.

Oto kilka kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w reklamy na TikToku:

Młodsza demografia

TikTok przyciąga młodszą grupę użytkowników, głównie w wieku 16-30 lat. Dla marek, które chcą docierać do młodzieży i młodych dorosłych, jest to idealne miejsce.

Zaawansowane targetowanie

TikTok oferuje precyzyjne narzędzia targetowania, które pozwalają markom docierać do określonych grup demograficznych, zainteresowań i zachowań.

Duża liczba aktywnych użytkowników

Z setkami milionów aktywnych użytkowników na całym świecie, TikTok oferuje ogromny potencjał dla zasięgu i zaangażowania.

Unikalny format treści

Krótkie, kreatywne filmy na TikToku dają firmom możliwość prezentowania swoich produktów i usług w nowatorski i angażujący sposób.

Możliwości kolaboracji z influencerami

Wielu popularnych twórców na TikToku współpracuje z markami, co daje firmom dostęp do gotowej i zaangażowanej publiczności.

Globalny zasięg

TikTok jest popularny na całym świecie, co daje firmom możliwość docierania do międzynarodowej publiczności.

TikTok Ads i różne formaty reklam – wszystko, co musisz wiedzieć o tym sposobie promocji

Dynamika i kontakt – można powiedzieć, że te dwa słowa najlepiej opisują reklamy, które można stworzyć za pośrednictwem platformy TikTok. Zamiast tekstu oraz banerów, które królują na innych platformach, w przypadku tego chińskiego giganta znajdziesz przede wszystkim miejsce na dynamiczne filmiki, które pozwalają na wytworzenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami. Pierwszą formą reklamy TikTok Ads jest „In-Feed”. Ten standardowy format reklamy pojawia się podczas przeglądania filmików, które znalazły się w sekcji „Dla Ciebie”. Mogą trwać maksymalnie 60 sekund i posiadać przycisk CTA mogący przekierować na Twoją stronę, zachęcić do zakupu oferowanych przez Ciebie produktów lub np. do pobrania aplikacji. Kolejna kampania TikTok, jaką można utworzyć to TopView. Jak sama nazwa wskazuje, jest to pierwsza rzecz, którą użytkownicy widzą po uruchomieniu aplikacji. Podobnie, jak w przypadku wcześniejszego formatu, ten filmik również może trwać maksymalnie 60 sekund. Brand Takeover to kolejna propozycja TikTok Ads, która w pewnych aspektach jest kopią TopView. Również jest to reklama TikTok, którą odbiorca widzi na samym początku, jednak różnica polega na tym, że niezależnie od miejsca na ekranie, kliknięcie w nią powoduje np. przeniesienie na stronę docelową. Czas wyświetlania jest też inny. Brand Takeover to reklama w postaci 3 sekundowego obrazu, lub 5 sekundowego filmu. Dostępne są jeszcze do tego dwa formaty: #Hastagchallenge i Branded Effects, o których również należy pamiętać i stosować. Zwłaszcza, że #Hastagchallenge jest niezwykle popularny, gdyż opiera się na treściach generowanych dla użytkowników.

TikTok Ads – olbrzymie możliwości reklamy oferowane przez platformę, która według przewidywań wciąż będzie utrzymywała trend wzrostowy

Ilość pobrań aplikacji TikTok jest imponująca. Nic nie przewiduje, że pojawią się nagłe spadki zainteresowania. A każdy nowy użytkownik, jest Twoim potencjalnym odbiorcą. Dlatego agencja reklamowa 3Mindset od samego początku istnienia platformy poznaje jej mechanizmy oraz sposób działania. Dla zwiększenia efektywności przygotowywanych treści dbamy o dostosowanie ich do specyfiki odbiorców. Unikalne formaty TikTok Ads pozwalają na prezentowanie produktów oraz usług w wyjątkowy, angażujący oraz innowacyjny sposób. Ciekawą formą budowania wizerunku na TikToku jest także możliwość nawiązania współpracy z influencerami. Znani twórcy chętnie przyjmują współprace z rzetelnymi firmami, których produkty wyróżniają się jakością. Pierwszą formą reklamy TikTok Ads jest „In-Feed”. Ten standardowy format reklamy pojawia się podczas przeglądania filmików, które znalazły się w sekcji „Dla Ciebie”. Mogą trwać maksymalnie 60 sekund i posiadać przycisk CTA mogący przekierować na Twoją stronę, zachęcić do zakupu oferowanych przez Ciebie produktów lub np. do pobrania aplikacji. Kolejna kampania TikTok, jaką można utworzyć to TopView. Jak sama nazwa wskazuje, jest to pierwsza rzecz, którą użytkownicy widzą po uruchomieniu aplikacji. Podobnie, jak w przypadku wcześniejszego formatu, ten filmik również może trwać maksymalnie 60 sekund. Brand Takeover to kolejna propozycja TikTok Ads, która w pewnych aspektach jest kopią TopView. Również jest to reklama TikTok, którą odbiorca widzi na samym początku, jednak różnica polega na tym, że niezależnie od miejsca na ekranie, kliknięcie w nią powoduje np. przeniesienie na stronę docelową. Czas wyświetlania jest też inny. Brand Takeover to reklama w postaci 3 sekundowego obrazu, lub 5 sekundowego filmu. Dostępne są jeszcze do tego dwa formaty: #Hastagchallenge i Branded Effects, o których również należy pamiętać i stosować. Zwłaszcza, że #Hastagchallenge jest niezwykle popularny, gdyż opiera się na treściach generowanych dla użytkowników.

3Mindset to niezastąpiona pomoc w tworzeniu angażujących treści

Innowacyjny sprzęt, doświadczenie i umiejętności - to znajdziesz z pewnością w wielu agencjach marketingowych. Nas jednak wyróżnia pewien aspekt. Wszystkie działanie, które podejmujemy, wykonane są z ogromną pasją. Praca jest dla nas przyjemnością, tak samo, jak dla Ciebie obserwowanie, jak Twój biznes staje się coraz większy dzięki współpracy z nami.

CENNIK

Plany abonamentowe

TikTok to platforma, która oferuje nieograniczone możliwości reklamowe. Skorzystaj z naszych usług TikTok Ads i pozwól swojej marce zabłysnąć na globalnej scenie wideo. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły i uzyskać dokładny koszt dostosowany do Twojego projektu.

Najczęściej wybierany

Starter

800 PLN
(obsługa miesięcznie)

dla budżetu* reklamowego
do 5 000 PLN 

Pakiet zalecany firmom usługowym działającym na rynku lokalnym oraz niewielkim sklepom internetowym.

Standard

1 200 PLN
(obsługa miesięcznie)

dla budżetu* reklamowego
powyżej 5 000 PLN 

Prowadzisz usługi ogólnopolskie lub chcesz szybko rozwinąć swój sklep? To pakiet idealny dla Ciebie.

Extended

1 600 PLN
(obsługa miesięcznie)

dla budżetu* reklamowego
powyżej 10 000 PLN 

Pakiet przeznaczony dla dużych sklepów internetowych, z bogatym asortymentem.

Professional

wycena indywidualna
(obsługa miesięcznie)

dla budżetu* reklamowego
ustalanego indywidualnie 

Zastanawiasz się, który pakiet wybrać? Chętnie pomożemy Tobie w wyborze odpowiedniego. Skontaktuj się z nami.

*Minimalny budżet dzienny 80 zł.

Rozwiązania

Dlaczego warto z nami współpracować?

Agencja marketingowa 3Mindset oferuje doświadczenie i specjalistyczną wiedzę, które pomagają firmom skutecznie docierać do swojej docelowej grupy odbiorców. Współpracując z nami, przedsiębiorstwa mogą skorzystać z innowacyjnych strategii i narzędzi marketingowych, które przekładają się na lepsze rezultaty kampanii.

Zasoby i narzędzia

W 3Mindset korzystamy z licznych narzędzi pozwalających odpowiednio przygotować plan działań pod kątem wyświetlenia w płatnych sekcjach wyszukiwarki Google, jak również w sieci reklamowej i YouTube.

Skalowalność

Dostosujemy swoje usługi do potrzeb klienta, niezależnie od tego, czy chodzi o pojedyncza kampanię, czy kompleksową strategię marketingową dla globalnej korporacji.

Doświadczenie

Zatrudniamy specjalistów z wielu dziedzin marketingu, oferując klientom szeroką wiedzę i praktyczne doświadczenie w zakresie kampanii reklamowych.

Analiza wyników

Wiele lat pracy w branży spowodowało, że doskonale znamy specyfikę pracę w social mediach. Będziemy w stanie odpowiednio dobrać cele kampanii pod potrzeby Twojej firmy.

Konfiguracja

Dla nas to fundament. Bez odpowiedniego skonfigurowania konta reklamowego, skuteczna praca reklamowa nie jest możliwa.

Przejrzyste raportowanie

Dokładnie wytłumaczymy Tobie nasze cele i założenia, przedstawiając ich wyniki w szczegółowo opisanych raportach.

Jak pracujemy?

Zobacz jak przebiega proces współpracy!

Chcemy działać efektywnie. Zależy nam na najlepszych wynikach i Twoim spokoju. Naszą współpracę opieramy o stały kontakt.

case study

Poznaj historie naszych klientów

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje reklama na Facebooku? To pytanie, na które trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Budżet reklamowy może być zróżnicowany. Wiele zależy od Twoich aktualnych możliwości, a przede wszystkim od celów, które chcesz osiągnąć. Ważna jest też cena reklamy, a dokładniej koszt wyświetlenia jej Twojemu targetowi. Porozmawiaj o tym z naszymi ekspertami!

Tak. W momencie podpisania umowy pomiędzy nami, przechodzimy ze swojej strony do skonfigurowania konta reklamowego, w tym jego założenia (o ile wymaga tego sytuacja), podpięcia do profilu na TikTok, a następnie konfiguracji, piksela, grup remarketingowych kampanii reklamowych.

W momencie otrzymania wszystkich niezbędnych dostępów, do skonfigurowania i uruchomienia kampanii na TikTok potrzebujemy mniej więcej do trzech dni roboczych.

To zależy od branży, konkurencji i możliwości klienta. Prowadzimy działania reklamowe na TikTok w budżetach od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Należy pamiętać, ze obecnie minimalny budżet dzienny kampanii na TikTok to 80 zł.

Jak najbardziej. To niezbędny proces do tworzenia i optymalizacji skutecznych kampanii reklamowych.

TikTok jest specyficznym narzędziem pod kątem materiałów reklamowych. Tutaj w abonamencie standardowych to Ty musisz dostarczyć nam materiały do reklamy. Gdybyśmy mieli się tym jednak zająć, indywidualnie przygotujemy dla Ciebie ofertę.

DARMOWA KONSULTACJA

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przygotujemy dla Ciebie bezpłatny audyt i propozycję działań reklamowych w TikTok Ads.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1
Umawiamy się na dogodny termin
2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Otrzymujemy dostępy do konta TikTok Ads

4
Przygotowujemy audyt działań wraz z propozycją działań
Umów darmową konsultacje