Tarcza antykryzysowa by Google – dalsza część pomocy przedsiębiorcom

Aktualna sytuacja wymusza na nas wszystkich szybkie dostosowywanie do zmieniających się warunków. Codzienność się zmienia, jesteśmy zmuszeni do przestrzegania różnego rodzaju obostrzeń, a koronawirus ma wpływ na każdy aspekt naszej egzystencji. 

Przedłużające się zamknięcie sklepów i przeniesienie biznesu do sieci staje się jedynym kołem ratunkowym dla przedsiębiorców, jednak stanowi również spore wyzwanie finansowe związane ze stworzeniem struktury sklepu czy jego rozreklamowaniem. 

Pomoc sprzedającym, czyli darmowa reklama w Zakupach Google

Kolejną odpowiedzią Google na pogłębiający się światowy kryzys spowodowany pandemią COVID 19, jest możliwość darmowej reklamy sprzedawanych produktów. Pozwala to na poinformowanie konsumentów o dostępności produktów oraz podtrzymaniu i nawiązaniu z nimi kontaktu. Przedsiębiorcy, którzy w związku z zaistniałą sytuacją dopiero co budują swoją pozycję w sieci, mogą dotrzeć do odbiorców, w najszybszy możliwy sposób. 

Stany Zjednoczone pierwsze w kolejności, reszta świata musi trochę poczekać 

Zmiany wprowadzane przez Google, jak to zwykle bywa w pierwszej kolejności, dotkną użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Zazwyczaj wynika to z faktu siedziby giganta z Doliny Krzemowej, jednak jak pokazują aktualne prognozy oraz trend zachorowań na świecie, to właśnie ten kraj stał się niechlubnym liderem wszelkich list, prognoz czy rankingów związanych z epidemią koronawirusa. Inne kraje mają zostać objęte darmową reklamą w Google Merchant Center do końca bieżącego roku, a długość trwania akcji nie jest znana. 

Pomoc w dobie kryzysu nie zawsze jest łatwa i natychmiastowa, jednak każdy ruch ze strony rządu czy przedsiębiorców może okazać się bezcenny dla przedsiębiorców i każdego z nas. 

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację