Zaznacz stronę

Wielu przedsiębiorców zmaga się ze skutkami kryzysu, który coraz głośniej puka w ich drzwi w dobie epidemii koronawirusa. Spora część z nas zmuszona była znacząco zmienić funkcjonowanie swojego biznesu, albo nawet zawiesić działalność, gdyż jak wszyscy wiemy bez napływu klientów ciężko funkcjonować.

Rządy poszczególnych krajów z różnymi skutkami starają się pomagać przedsiębiorcom, jednak jak to zwykle w takich sytuacjach bywa, najbardziej pomóc możemy sobie sami. Nowy pomysł, czyli sprzedaż tzw. voucherów, pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość, a generowane w ten sposób dochody pozwalają przetrwać ten trudny dla nas wszystkich czas. 

Kliencie wspomóż swojego przedsiębiorcę

Doskonałym przykładem wspomnianego wyżej działania jest jeden z zaprzyjaźnionych nam salonów kosmetycznych. Z przyczyn od nikogo nie zależnych, musiał on zamknąć swoje gabinety dla stałych klientek, co nie tylko jest uciążliwe dla odwiedzających, ale również może być na dłuższą metę tragiczne w skutkach dla jego właścicieli. Swoista akcja ratowania salonu rozpoczęła się w zasadzie od razu po ogłoszeniu stanu epidemicznego w Polsce.

Szansą jest sprzedaż voucherów, które stałe klientki kupują od salonu w tej chwili, a będą one do wykorzystania, po tym jak sytuacja wróci do normy, wraz z gratisem od firmy, dodawanym do transakcji jako podziękowanie za pomoc w tych trudnych czasach. 

Klienci siedzą w domach, czyli reklama w natarciu

Aktualna sytuacja to nie tylko czas na podtrzymanie istniejących relacji z klientami, ale również czas na pozyskanie nowych, którzy może nie od razu przyjdą do naszego salonu czy restauracji, ale dzięki wspomnianym wcześniej akcjom promocyjnym i zakupionych voucherach trafią do nas. Każda promocja poparta powinna być odpowiednimi działaniami reklamowymi. Social media dają nam w zasadzie nieograniczone możliwości targetowania naszych reklam, które docierają do naszych obecnych i potencjalnych klientów – nie pozwól, aby ludzie zapomnieli o Twoim biznesie, nawet jak chwilowo masz zamknięte drzwi.

Nie bójcie się obecnego stanu, spójrzcie na to jak na nową sytuację biznesową, do której trzeba się przystosować. Podzielcie się z nami swoimi pomysłami, w razie problemów napiszcie do nas, doradzimy Wam jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości.