Sposób na przetrwanie biznesu. Sprzedaj teraz i zarób

Wielu przedsiębiorców zmaga się ze skutkami kryzysu, który coraz głośniej puka w ich drzwi w dobie epidemii koronawirusa. Spora część z nas zmuszona była znacząco zmienić funkcjonowanie swojego biznesu, albo nawet zawiesić działalność, gdyż jak wszyscy wiemy bez napływu klientów ciężko funkcjonować.

Rządy poszczególnych krajów z różnymi skutkami starają się pomagać przedsiębiorcom, jednak jak to zwykle w takich sytuacjach bywa, najbardziej pomóc możemy sobie sami. Nowy pomysł, czyli sprzedaż tzw. voucherów, pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość, a generowane w ten sposób dochody pozwalają przetrwać ten trudny dla nas wszystkich czas. 

Kliencie wspomóż swojego przedsiębiorcę

Doskonałym przykładem wspomnianego wyżej działania jest jeden z zaprzyjaźnionych nam salonów kosmetycznych. Z przyczyn od nikogo nie zależnych, musiał on zamknąć swoje gabinety dla stałych klientek, co nie tylko jest uciążliwe dla odwiedzających, ale również może być na dłuższą metę tragiczne w skutkach dla jego właścicieli. Swoista akcja ratowania salonu rozpoczęła się w zasadzie od razu po ogłoszeniu stanu epidemicznego w Polsce.

Szansą jest sprzedaż voucherów, które stałe klientki kupują od salonu w tej chwili, a będą one do wykorzystania, po tym jak sytuacja wróci do normy, wraz z gratisem od firmy, dodawanym do transakcji jako podziękowanie za pomoc w tych trudnych czasach. 

Klienci siedzą w domach, czyli reklama w natarciu

Aktualna sytuacja to nie tylko czas na podtrzymanie istniejących relacji z klientami, ale również czas na pozyskanie nowych, którzy może nie od razu przyjdą do naszego salonu czy restauracji, ale dzięki wspomnianym wcześniej akcjom promocyjnym i zakupionych voucherach trafią do nas. Każda promocja poparta powinna być odpowiednimi działaniami reklamowymi. Social media dają nam w zasadzie nieograniczone możliwości targetowania naszych reklam, które docierają do naszych obecnych i potencjalnych klientów – nie pozwól, aby ludzie zapomnieli o Twoim biznesie, nawet jak chwilowo masz zamknięte drzwi.

Nie bójcie się obecnego stanu, spójrzcie na to jak na nową sytuację biznesową, do której trzeba się przystosować. Podzielcie się z nami swoimi pomysłami, w razie problemów napiszcie do nas, doradzimy Wam jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację