Pozycjonowanie w branży CBD – jak odnieść sukces w branży konopnej?

Ze względu na ograniczenia dla branży CBD w płatnych reklamach w Google, prowadzenie skutecznych kampanii Google Ads jest bardzo trudne, ale przede wszystkim mało przewidywalne. Według Google produkty CBD są substancjami niezatwierdzonymi, czego skutkiem jest częste blokowanie reklam, odrzucanie produktów w Google Merchant Center, czy też nakładanie różnych ograniczeń na całe kampanie. Podobne, a nawet bardziej stanowcze, stanowisko na temat branży konopnej ma również Facebook – portal z największą społecznością świata. On także blokuje wszelkie kampanie Facebook Ads powiązane w jakikolwiek sposób z produktami CBD. 

Na szczęście wyniki organiczne w wyszukiwarce Google nie są objęte żadnymi obostrzeniami, dlatego tak duże znaczenie w generowaniu ruchu oraz sprzedaży mają bezpłatne wyniki wyszukiwania Google.

Pozycjonowanie sklepów z CBD – gra jest warta świeczki

Ze względu na specyfikę branży oraz produktów musimy mierzyć się z wieloma przeciwnościami takimi jak wspomnianymi wcześniej ograniczeniami płatnych reklam, dużą konkurencją, czy licznymi obawami Klientów. 

Z naszego doświadczenia w branży CBD wynika, że dzięki systematycznej pracy oraz dobrze dobranej strategii pozycjonowania można uzyskać rewelacyjne rezultaty sprzedażowe, które na pewno zrekompensują trudy pracy włożone w rozwój i budowanie widoczności sklepu. 

Dla naszych Klientów udało nam się wypracować najwyższe pozycje na wiele głównych frazy kluczowych.

Słowo kluczowe – „olejki CBD”

Słowo kluczowe – „olej CBD”

Słowo kluczowe – „olejki konopne CBD”

Jednak to nie pojedyncze słowa kluczowe budują trwałą widoczność serwisu. Niezwykle istotna jest liczba słów kluczowych, pod którymi sklep wyświetla się w wyszukiwarce Google. Ruch na stronie budują nie tylko najczęściej wyszukiwane frazy, liczy się również ilość fraz w TOP 20 czy TOP 50. Frazy, pod którymi sklep znajduje się na pozycjach poza pierwsza stroną również potrafią sprowadzić do nas nowych użytkowników. Im więcej słów kluczowych może kierować do serwisu, tym lepiej dla wyników. Zaznaczając jednak, że są to słowa powiązane z asortymentem czy branżą.

Jako długoletni specjaliści wiemy, że dla właściciela sklepu nie jest najważniejsza ilość słów kluczowych czy ruch. To faktyczny przychód sklepu odzwierciedla czy pozycjonowanie sklepu konopnego przynosi odpowiednie rezultaty. Oczywiście ruch organicznych, czy widoczność słów kluczowych, jest niezbędny do tego, aby kanał wyników organicznych sprzedawał.

Miesięczny przychód Klienta z bezpłatnych wyników Google  

Przychód z jedenastu miesięcy z bezpłatnych wyników Google 

Jak wypozycjonować sklep z produktami CBD?

Oczywiście należy zacząć od podstaw. Ważne, aby rozpocząć od przeanalizowania sytuacji biznesowej, wyznaczyć cele oraz urealnić oczekiwania. Wszelkie działania muszą zostać poprzedzone audytem SEO, który możemy dla Ciebie bezpłatnie wykonać. Następnie należy opracować strategię działań, zarówno on site jak i działań zewnętrznych. Równolegle należy wykonać analizę konkurencji, którą warto cyklicznie ponawiać.

Systematyczna praca nad sklepem zgodnie z ustaloną wcześniej strategią oraz planem działań, pozwoli stopniowo budować widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Dzięki coraz lepszej widoczności, Twój sklep zacznie odwiedzać coraz więcej użytkowników, co finalnie będzie przekładać się na nowe zamówienia.

Dlaczego to z nami powinieneś rozpocząć współpracę?

W branży CBD z powodzeniem działamy od 2018 roku. Pamiętamy czasy kiedy w Polsce produkty CBD sprzedawało online tylko kilka sklepów. 

W ciągu pięciu lat z powodzeniem zdobywaliśmy najwyższe pozycje dla naszych Klientów, pomagaliśmy rozbudowywać ich biznesy oraz wspieraliśmy wszelkie działania reklamowe. 

Znamy specyfikę branży, jej mocne oraz słabe strony. Jesteśmy na bieżąco z wszelkimi zmianami prawnymi, a w naszym zespole pracują osoby specjalizujące się w prawie konopnym.

Wiemy co w tym wszystkim jest najważniejsze, od początku działania w branży konopnej wypracowaliśmy dla naszych Klientów ponad 50 mln złotych przychodu!

Reklama olejków CBD w Google Ads również jest możliwa i co najważniejsze – skuteczna. W naszej przygodzie marketingowej mamy okazję współpracować z kilkoma sklepami, którym znacząco zwiększyliśmy sprzedaż. Sprawdź koniecznie w jaki sposób!

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację