Kolejne nowości w Google Ads, czyli jak zebrać więcej danych o klientach

Google Ads proponuje nam kolejne udoskonalenie, tym razem w zakresie zbierania danych o naszych potencjalnych klientach. Nowe rozszerzenie w tekstowej postaci call to action, poprzez prawidłową konfigurację i dodanie zdjęcia wraz z polityką prywatności może zbierać dane i przechowywać przez 30 dni. Możliwe jest również połączenie rozszerzenia z systemem CRM i zapisywanie leadów w czasie rzeczywistym.

Dane, które można zebrać w ten sposób to:

  • nazwa użytkownika,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • kod pocztowy.

Call to action, czyli zaangażowanie wywołuje konsekwencje.

Nowe rozszerzenie reklam w Google Ads w postaci tekstowej, zachęca użytkowników do następujących działań:

  • Sprawdź cenę
  • Złóż wniosek
  • Zarejestruj się
  • Kontakt
  • Subskrybuj
  • Pobierz
  • Zarezerwuj teraz
  • Skorzystaj

Zmiany powoli pojawiają się na polskich kontach, a więc już niebawem każdy będzie mógł skorzystać z nowej funkcji Google Ads.

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację