
Kolejne nowości w Google Ads, czyli jak zebrać więcej danych o klientach
Google Ads proponuje nam kolejne udoskonalenie, tym razem w zakresie zbierania danych o naszych potencjalnych klientach. Nowe rozszerzenie w tekstowej postaci call to action, poprzez prawidłową konfigurację i dodanie zdjęcia wraz z polityką prywatności może zbierać dane i przechowywać przez 30 dni. Możliwe jest również połączenie rozszerzenia z systemem CRM i zapisywanie leadów w czasie rzeczywistym.
Dane, które można zebrać w ten sposób to:
- nazwa użytkownika,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- kod pocztowy.
Call to action, czyli zaangażowanie wywołuje konsekwencje.
Nowe rozszerzenie reklam w Google Ads w postaci tekstowej, zachęca użytkowników do następujących działań:
- Sprawdź cenę
- Złóż wniosek
- Zarejestruj się
- Kontakt
- Subskrybuj
- Pobierz
- Zarezerwuj teraz
- Skorzystaj
Zmiany powoli pojawiają się na polskich kontach, a więc już niebawem każdy będzie mógł skorzystać z nowej funkcji Google Ads.