Kolejne nowości w Google Ads, czyli jak zebrać więcej danych o klientach

Kolejne nowości w Google Ads, czyli jak zebrać więcej danych o klientach

Google Ads proponuje nam kolejne udoskonalenie, tym razem w zakresie zbierania danych o naszych potencjalnych klientach. Nowe rozszerzenie w tekstowej postaci call to action, poprzez prawidłową konfigurację i dodanie zdjęcia wraz z polityką prywatności może zbierać dane i przechowywać przez 30 dni. Możliwe jest również połączenie rozszerzenia z systemem CRM i zapisywanie leadów w czasie rzeczywistym.

Dane, które można zebrać w ten sposób to:

  • nazwa użytkownika,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • kod pocztowy.

Call to action, czyli zaangażowanie wywołuje konsekwencje.

Nowe rozszerzenie reklam w Google Ads w postaci tekstowej, zachęca użytkowników do następujących działań:

  • Sprawdź cenę
  • Złóż wniosek
  • Zarejestruj się
  • Kontakt
  • Subskrybuj
  • Pobierz
  • Zarezerwuj teraz
  • Skorzystaj

Zmiany powoli pojawiają się na polskich kontach, a więc już niebawem każdy będzie mógł skorzystać z nowej funkcji Google Ads.