Skip links
Explore
Drag

Kampania produktowa wkrótce na Gmailu

Google Ads nie przestaje zaskakiwać i zapowiedział już wprowadzenie kolejnej opcji reklamowej w swojej sieci. Od marca reklamy z kampanii produktowej pojawią w Gmailu. 

Dane statystyczne są nieubłagalne, obecnie z poczty mailowej Google korzysta ponad miliard użytkowników. To powoduje, że Gmail będzie kolejną platformą sprzedażową pod kątem kampanii produktowych. W ten sposób będziemy mogli docierać do użytkowników, którzy szukają nowych produktów i swoich ulubionych marek.

Nowość wprowadzana przez Google Ads będzie działała na terenie Europy. Dane będzie można znaleźć w raportach w sekcji sieci reklamowej.  Przy konfigurowaniu kampanii produktowej należy mieć aktywną funkcję YouTube, Gmail i Discover

Leave a comment

🍪 Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadasz się na ich użycie.