Kampania produktowa wkrótce na Gmailu

Google Ads nie przestaje zaskakiwać i zapowiedział już wprowadzenie kolejnej opcji reklamowej w swojej sieci. Od marca reklamy z kampanii produktowej pojawią w Gmailu. 

Dane statystyczne są nieubłagalne, obecnie z poczty mailowej Google korzysta ponad miliard użytkowników. To powoduje, że Gmail będzie kolejną platformą sprzedażową pod kątem kampanii produktowych. W ten sposób będziemy mogli docierać do użytkowników, którzy szukają nowych produktów i swoich ulubionych marek.

Nowość wprowadzana przez Google Ads będzie działała na terenie Europy. Dane będzie można znaleźć w raportach w sekcji sieci reklamowej.  Przy konfigurowaniu kampanii produktowej należy mieć aktywną funkcję YouTube, Gmail i Discover

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację