Jakie zmiany czekają użytkowników facebooka w 2020 roku?

Zazwyczaj w nowy rok, każdy z nas wchodzi z postanowieniami poprawy. Jeden chce zrzucić zbędne kilogramy, inny chce więcej podróżować, więcej czytać książek, mniej oglądać telewizji. Jak wiemy, z ich wypełnianiem jest różnie, zazwyczaj wrzucamy sobie za dużo na głowę z początkiem roku i z czasem bez żalu rezygnujemy z kolejnych punktów planu: Nowy Rok, Nowy Ja.

Poniżej chcemy Wam przedstawić noworoczne zmiany, liftingi i inne nowości, które na przestrzeni całego roku zaproponuje nam Facebook, mam nadzieję, że pod koniec roku będziemy mogli wspólnie Ich z tego rozliczyć. 

Wersja przeglądarkowa ma zyskać nowy, mobilny wygląd

Twórcy Facebook, idąc z duchem czasu, chcą jak najbardziej zbliżyć wersję stacjonarną i mobilną.

Wprawdzie interfejs nadal zachowa trzykolumnowy wygląd, na tym jednak podobieństwa się skończą. Obecnie lewa kolumna pełna jest tekstu i małoczytelnych ikon, mają one zostać w niedalekiej przyszłości zastąpione ikonami tożsamymi z aplikacją mobilną. Najprawdopodobniej nie będzie można samemu wybrać kolejności oraz zawartości lewego paska, a część przycisków zniknie lub zmieni lokalizację. Główny pasek nawigacji będzie tożsamy z tym, co widzimy w aplikacji mobilnej. Będziemy mogli od ręki przejść do najważniejszych rzeczy: Aktualności, Watch, Marketplace, Grupy i Wideo z grami. Kosmetyczne, najmniejsze zmiany przejdzie sekcja środkowa, gdzie nadal będzie można przeglądać relację, dodać post, zdjęcia lub nagrania wideo, oznaczać swoich znajomych oraz umieścić swój status. 

źródło: vosveteit.sk

Mniejsza widoczność postów, kolejna szansa dla relacji

Posty nie będą w całości widoczne nawet w wersji stacjonarnej. Relacje, które skopiowane ze Snapchat, nie przyjęły się na FB, jednak programiści dają im kolejną szansę. Powstaje nowa, dwukolumnowa sekcja oraz możliwość dodawania relacji spod poziomu komputera. Kolejną zmianą jest również zwiększenie widoczności sekcji z powiadomieniami, która nie będzie już widoczna w wersji pop-up, a w formie osobnej kolumny, przysłaniającej znaczną część prawej strony ekranu. 

Skontaktuj się z nami!

Nowy wygląd profilu, zbliżony do mobilnego oraz tryb ciemny dopełniają szereg zmian, jakie czekają nas w rozpoczynającym się 2020 roku. Poinformujcie nas w komentarzach, co sądzicie o tych propozycjach oraz jakie Wy z chęcią widzielibyście zmiany w wyglądzie i funkcjonowaniu Facebooka.

źródło: spidersweb.pl

Rozruszniki samochodowe sklep

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację