Google Moja Firma, czyli o co chodzi z tymi wizytówkami – cz.1

Google Moja Firma, czyli o co chodzi z tymi wizytówkami – cz.1

Wizytówka firmowa Google, to rozwiązanie, bez którego ciężko sobie w dzisiejszych czasach wyobrazić wizerunek jakiegokolwiek biznesu w sieci.  Korzystają z niej zarówno małe, raczkujące dopiero firmy, jak i duże, uznane już przedsiębiorstwa. Założenie samej wizytówki wiąże się również pojawieniem danego adresu na Google Maps, który jest obecnie najczęściej wykorzystywanym tego typu narzędziem wśród użytkowników na całym świecie.

Wizytówkę mogą, a nawet powinni założyć przedsiębiorcy, którzy mają już zarejestrowaną działalność, a fizyczny adres firmy, posłuży do weryfikacji autentyczności wpisu. Po potwierdzeniu można dowolnie weryfikować dane, zmieniać w razie potrzeby adres oraz dane kontaktowe. 

Wizytówka Google – zakładać czy nie zakładać, o to jest pytanie

Przedsiębiorcy często zadają sobie pytanie, po co im w ogóle wizytówka w Google. Dla nowo założonych firm jest to już niemal naturalny, kolejny krok przy zakładaniu działalności, inaczej ma się sprawa w przypadku firm, które bez wizytówki radzą sobie wystarczająco dobrze na rynku. Poniżej przedstawiamy argumenty za założeniem wizytówki Google:

  • Poprawa widoczności firmy za pomocą wyszukiwarki GoogleGoogle Maps. Dzięki wizytówce uda nam się trafić do potencjalnie większej grupy odbiorców. Warto uzupełnić wizytówkę o jak największą liczbę informacji o naszej firmie, zdjęcia i aktualnie prowadzone akcje promocyjne.
  • Wizytówka Google dostarcza cennych informacji na temat firmy. Statystyki wyświetleń oraz ilość kliknięć w link strony firmowej, pokazują nam, jak kształtują się wyszukiwania naszej firmy. Opinie pozostawiane przez klientów i możliwość odpowiedzi na nie, pozwalają na bieżąco reagować na potrzeby ludzi korzystających z usług naszej firmy. 
  • Reklama wizytówki w wyszukiwarce Google najczęściej pojawia się na samej górze lub po prawej stronie wyszukiwania. Poprawia to widoczność naszej firmy, co zwiększa ilość potencjalnych klientów. 
  • Miesięczne raporty, ukazują aktualne statystyki wyświetleń oraz efektywności konta Google Moja Firma
  • Proces założenia oraz zarządzania wizytówką jest bardzo prosty i intuicyjny. 

Założenie wizytówki jest bezpłatne, trwa kilka chwil, a korzyści zdecydowanie przewyższają koszty, które w zasadzie nie istnieją. 

Ciężko nam znaleźć minusy wynikające z posiadania wizytówki. Jeżeli udało się nam zachęcić Was do podjęcia tego milowego kroku w rozwoju firmy, zapraszamy do dalszej lektury.

Ciąg dalszy nastąpi… 😉