Google Moja Firma, czyli o co chodzi z tymi wizytówkami – cz.1

Wizytówka firmowa Google, to rozwiązanie, bez którego ciężko sobie w dzisiejszych czasach wyobrazić wizerunek jakiegokolwiek biznesu w sieci.  Korzystają z niej zarówno małe, raczkujące dopiero firmy, jak i duże, uznane już przedsiębiorstwa. Założenie samej wizytówki wiąże się również pojawieniem danego adresu na Google Maps, który jest obecnie najczęściej wykorzystywanym tego typu narzędziem wśród użytkowników na całym świecie.

Wizytówkę mogą, a nawet powinni założyć przedsiębiorcy, którzy mają już zarejestrowaną działalność, a fizyczny adres firmy, posłuży do weryfikacji autentyczności wpisu. Po potwierdzeniu można dowolnie weryfikować dane, zmieniać w razie potrzeby adres oraz dane kontaktowe. 

Wizytówka Google – zakładać czy nie zakładać, o to jest pytanie

Przedsiębiorcy często zadają sobie pytanie, po co im w ogóle wizytówka w Google. Dla nowo założonych firm jest to już niemal naturalny, kolejny krok przy zakładaniu działalności, inaczej ma się sprawa w przypadku firm, które bez wizytówki radzą sobie wystarczająco dobrze na rynku. Poniżej przedstawiamy argumenty za założeniem wizytówki Google:

  • Poprawa widoczności firmy za pomocą wyszukiwarki GoogleGoogle Maps. Dzięki wizytówce uda nam się trafić do potencjalnie większej grupy odbiorców. Warto uzupełnić wizytówkę o jak największą liczbę informacji o naszej firmie, zdjęcia i aktualnie prowadzone akcje promocyjne.
  • Wizytówka Google dostarcza cennych informacji na temat firmy. Statystyki wyświetleń oraz ilość kliknięć w link strony firmowej, pokazują nam, jak kształtują się wyszukiwania naszej firmy. Opinie pozostawiane przez klientów i możliwość odpowiedzi na nie, pozwalają na bieżąco reagować na potrzeby ludzi korzystających z usług naszej firmy. 
  • Reklama wizytówki w wyszukiwarce Google najczęściej pojawia się na samej górze lub po prawej stronie wyszukiwania. Poprawia to widoczność naszej firmy, co zwiększa ilość potencjalnych klientów. 
  • Miesięczne raporty, ukazują aktualne statystyki wyświetleń oraz efektywności konta Google Moja Firma
  • Proces założenia oraz zarządzania wizytówką jest bardzo prosty i intuicyjny. 

Założenie wizytówki jest bezpłatne, trwa kilka chwil, a korzyści zdecydowanie przewyższają koszty, które w zasadzie nie istnieją. 

Ciężko nam znaleźć minusy wynikające z posiadania wizytówki. Jeżeli udało się nam zachęcić Was do podjęcia tego milowego kroku w rozwoju firmy, zapraszamy do dalszej lektury.

Ciąg dalszy nastąpi… 😉

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację