Skip links
Explore
Drag

Jak skontaktować się z supportem Facebooka?

Mnóstwo aktualizacji, błędy w kampaniach, nałożone ograniczenia na konto – wszyscy znamy to doskonale. Jeśli myślicie, że jako agencja nie musimy kontaktować się z supportem, to niestety, musimy stwierdzić, że rzeczywistość jest zupełnie inna. Poniżej podpowiadamy, jak skontaktować się z Facebookiem, by w łatwy sposób znaleźć rozwiązania napotkanych trudności.

Problem z Facebookiem – kontakt z pomocą

Podstawowe informacje o tym, jak poradzić sobie z codziennymi problemami, jakie spotykają wszystkich w pracy nad kampaniami, można oczywiście znaleźć na stronach głównych Facebooka w zakładce „Pomoc”. Dla ułatwienia zostawiamy link, który przekieruje Was od razu do odpowiedniej zakładki https://www.facebook.com/business/help.

W Centrum Pomocy Facebooka znajdziecie naprawdę pokaźną gamę gotowych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się problemy związane z kontami, płatnościami, czy blokadami. Wiemy z doświadczenia jednak, że każdy przypadek jest inny. Bywa, że podane rozwiązania nie pomagają. Co wówczas? Istnieje możliwość kontaktu z supportem, np. poprzez czat z pracownikiem. Wtedy możemy opowiedzieć o zaistniałej sytuacji, bezpośrednio otrzymywać wskazówki i sprawdzać efekty wprowadzania zmian na bieżąco.

Rozwiązywanie problemów z kontem – kontakt z pomocą Facebooka

Gdy mamy problem dotyczący konta na Facebooku, aby skontaktować się z supportem należy kliknąć w powyżej umieszczony link, następnie w prawym górnym rogu kliknąć przycisk „Pomoc” lub „Pierwsze kroki”, który natomiast znajduje się na samym dole strony, po czym wybrać zasoby, na których naprawie nam zależy. Następnie postępujemy już zgodnie z instrukcjami i czekamy na wiadomość pracownika.

Na Facebooku jest również inna opcja rozwiązywania problemu, z praktycznie dowolnego miejsca portalu. Przy rozwijanych menu, np. przy postach, wyświetla się możliwość skorzystania z przycisku „Coś nie działa?” „Zgłoś problem.”. To jedna z prostszych dróg do rozwiązania problemów natury technicznej, jednak rozwiązania nie otrzymujemy od razu, a jedynie zgłaszamy zauważoną nieścisłość.

W przypadku chęci kontaktu z pracownikami Facebooka należy pamiętać o tym, aby być zalogowanym do swojego kotna. Tylko wtedy istnieje możliwość nawiązania rozmowy. Pamiętajcie jednak, że kontakt z przedstawicielami Facebooka możliwy jest tylko dla reklamodawców. Jeśli nie macie w danej chwili aktywnych reklam, ta opcja nie będzie dla Was dostępna.

🍪 Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadasz się na ich użycie.