Facebook pomaga małym i średnim przedsiębiorcom

Facebook pomaga małym i średnim firmom odnaleźć się w sieci w czasie pandemii, czyli jak zobaczmy jak pozostać w kontakcie z klientami w tych niecodziennych czasach. 

Liczne rozwiązania wprowadzane na bieżąco przez instytucje oraz firmy mają pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom przetrwać w nowej dla wszystkich rzeczywistości i odnaleźć się w przestrzeni cyfrowej. Wszystkie firmy zdają sobie sprawę, jak ważny jest kontakt z klientami i mimo ograniczeń utrzymanie, a nawet rozszerzanie istniejących relacji. Stopniowe odmrażanie gospodarki daje nam coraz większą możliwość powrotu do normalności, jednak ciężko w kilka dni, odrobić kilkumiesięczne straty. Z pomocą szczególnie w utrzymaniu kontaktu z klientami przychodzi Facebook i Instagram, który wprowadza nowe, istotne zmiany szczególnie dla właścicieli małych i średnich firm.

facebook reklama

Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany, jakimi tym razem uraczą nas najpopularniejsze portale społecznościowe, w odpowiedzi na aktualne problemy przedsiębiorców. 

  • Wpisy firm blisko Ciebie: Osobna sekcja platformy Facebook, gdzie umieszczane będą wpisy pobliskich firm. Wpisy na naszej tablicy, będą bezpośrednio kierować nas do sekcji aktualności oraz wkrótce pojawi się możliwość zapisania do cotygodniowego newslettera.  
  • „Wspieraj małe firmy”: Naklejka na portalu Instagram pokazująca nasze wsparcie dla lokalnej firmy w dodawanych relacjach. Oznaczenie relacji sprawi, że pojawi się ona we wspólnym katalogu i będziemy mogli zamanifestować swoje wsparcie dla firm.
  • Wyróżnione wpisy na temat koronawirusa: Firmy uzyskają możliwość wyróżnienia wpisów, które zawierają istotne informacje związane z aktualną sytuacją. Pozwoli to na łatwiejszą komunikację z klientami na temat: zmiany godzin otwarcia, dostępności towarów i usług oraz panujących aktualnie zasad sanitarnych.
  • Centrum zasobów dla firm w aplikacjach Facebook i Instagram: Lokalne firmy mogą z łatwością znaleźć informację związane z koronawirusem oraz poradami o narzędziach biznesowych wprowadzanych przez Facebook i Instagram. 
  • Skrzynka biznesowa w Messengerze: Płynne przemieszczanie się między prywatnym a firmowym kontem pozwoli utrzymać relacje z klientami na najwyższym możliwym poziomie. 
  • Wtyczka Messengera na stronę internetową: W drugiej połowie maja rozpoczną się testy wtyczki Messengera, która będzie mogła być zainstalowana na stronie poszczególnych klientów. Umożliwi ona rozpoczęcie rozmowy z przedsiębiorstwem już w tym kanale i kontynuowanie jej za pośrednictwem aplikacji Messengera. Wtyczka będzie przeznaczona również dla przez niezarejestrowanych użytkowników Facebook’a.
facebook reklama pomoc

Podzielcie się z nami opinią, co sądzicie o zmianach wprowadzanych przez Facebook i Instagram w odpowiedzi na trudną dla nas wszystkich sytuację gospodarczą związaną z koronawirusem. Co jest dobre, co złe i czego Wam brakuje.

case studies

Zobacz więcej ciekawych wpisów

KONSULTACJA Z NASZYM SPECJALISTĄ

Umów się na bezpłatną konsultację​

Chcesz poznać bliżej nasze umiejętności? Chętnie przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt oraz opracujemy indywidualnie dostosowaną propozycję działań marketingowych, które najlepiej odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.

Co zyskasz po bezpłatnej konsultacji?
Jak przebiega darmowa konsultacja?
1

Umawiamy się na dogodny termin

2
Przeprowadzamy wstępną rozmowę
3

Wykonujemy raport aktualnych działań

4

Przygotowujemy propozycję działań oraz ofertę

Umów bezpłatną konsultację