Rewolucja w dotarciu do potencjalnych klientów – Google Discovery Ads.
Kampania Google Discovery Ads to jeden ze skutecznych sposobów na dotarcie do nowych, zaangażowanych użytkowników. Reklamy w tym przypadku będą wyświetlać się w trzech miejscach. Pierwszym – jak sama nazwa wskazuje, Google Discovery, czyli „zakładce” w urządzeniach mobilnych, w której znajdziemy treści dopasowane do odbiorców (wiadomości z kraju i ze świata, artykuły związane z zainteresowaniami, hobby, pracą, szkołą, w zależności od tego, co użytkownik najczęściej wyszukuje w sieci).
Drugim miejscem, w którym wyświetlać będzie się kampania Google Discovery Ads jest YouTube – reklamy te można spotkać zarówno na stronie głównej portalu jak i na podstronach (np. propozycjach do obejrzenia w następnej kolejności).
Kolejne, ostatnie miejsce wyświetlania reklam z kampanii Google Discovery Ads to Gmail. Użytkownicy tej poczty elektronicznej mogą odnaleźć treści promocyjne w zakładkach „społeczność” oraz „oferty”. Są one widoczne na tyle, że mogą zainteresować potencjalnego zainteresowanego, jednocześnie nie są nachalne i irytujące.
W celu stworzenia reklamy Discovery Ads można wykorzystać do 15 obrazów marketingowych, które mają na celu wizualnie zachęcić odbiorcę do kliknięcia i sprawdzenia danej oferty (np. logo firmy, zachęcające hasło reklamowe). Tę formę promocji można kierować do użytkowników na podstawie np. danych demograficznych, zainteresowań, zwyczajów, zdarzeń w życiu (przykładowo, gdy algorytm wyłapie, że dany użytkownik jest w trakcie budowy domu – bo wyszukuje treści na ten temat, może podpowiadać w reklamach rzeczy do wykańczania wnętrz, dodatki, dekoracje, firmy oferujące usługę przeprowadzek, itp.). Korzyści z tego typu zabiegu jest wiele:
Skutecznie zwiększasz zasięg i rozpoznawalność swojej marki/firmy
W związku z wyżej wymienionymi – prawdopodobieństwo „przepalenia budżetu” jest znikome. Google Discovery Ads to promocja skuteczna!
Discovery Ads mogą być łączone z innymi narzędziami i produktami Google, takimi jak Google Analytics czy Google Tag Manager, co pozwala na głębszą analizę i kontrolę efektywności kampanii.
To dosyć oryginalny sposób na reklamowanie się w sieci, zyskujesz więc wielu zainteresowanych, zmęczonych „standardowymi” i nudnymi, natarczywymi reklamami.
Dzięki atrakcyjnej formie wizualnej oraz wyświetlaniu się w strategicznych miejscach (takich jak Google Discover, YouTube czy skrzynka odbiorcza Gmaila), reklamy z Discovery Ads przyciągają uwagę i generują większe zaangażowanie odbiorców.
Personalizacja - Google Discovery Ads to reklama dopasowana do osób, które faktycznie mogą być zainteresowane danym produktem/usługą.
Koszty kampanii są zoptymalizowane dla wyników – to oznacza, że płacisz tylko wtedy, gdy Twoje reklamy osiągają konkretne wyniki, dzięki czemu efektywniej zarządzasz budżetem
Współpracując z nami, zagwarantujesz sobie maksymalizację efektów kampanii, dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Zdajemy sobie sprawę w z tego jak ważne i często trudne jest docieranie do nowych użytkowników i klientów. Korzystając z zaawansowanych narzędzi i strategii zapewniamy maksymalnie wysoką jakość optymalizacji kampanii reklamowej Google Discovery. Wykorzystując potencjał tego zabiegu marketingowego osiągasz realne korzyści – nie tylko wcześniej wspomniany zwiększony zasięg, ale realne zaangażowanie i zwiększoną konwersję.
W 3Mindset doskonalimy strategie kampanii Discovery Ads, aby zapewnić nie tylko zwrot inwestycji, ale i zysk – o co przecież w takich reklamach powinno chodzić! Dla naszego doświadczonego zespołu nie straszny jest zmieniający się algorytm – trzymamy rękę na pulsie i śledzimy zmiany zachodzące na rynku reklamowym, aby zawsze mieć najświeższe informacje i osiągać największe sukcesy we współpracy z klientami. Do tego wiemy, kiedy odbiorcy są przesyceni daną formą reklam, aby w odpowiednim czasie móc zareagować i dopasować inną, skuteczną strategię.