Skip links
Explore
Drag

Author: t.kaczmarek

9 błędów popełnianych w reklamach Facebook Ads

Kilka lat pracy w menadżerze reklam Facebook Ads spowodowało, że mieliśmy okazję wyciągnąć wiele wniosków z błędów popełnianych w kampaniach reklamowych. Postanowiliśmy podzielić się z Wami wiedzą i zaprezentować dziewięć podstawowych pomyłek. 1. Nie instalujesz pixela Specjalnie wygenerowany kod powinien znaleźć się w sekcji <head>

Google bierze się za ochronę naszych telefonów

Rynek telekomunikacyjny i usług telefonicznych zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce jest dosyć mocno obsadzony i wydawałoby się, że nie ma już na nim miejsca dla nowych graczy. Google postanowiło wtrącić swoje trzy grosze i stworzyło swoistą sieć komórkową działającą wyłącznie w chmurze.

Nowa funkcja Google – śledzenie paczek w czasie rzeczywistym

W coraz bardziej przyspieszającym świecie większość czynności, które wcześniej wymagały wychodzenia z domu, dzisiaj kosztują nas tylko otworzenie laptopa czy odblokowanie telefonu. Szczególnie w okresie przedświątecznym, gdzie zakupy i prezenty spędzają nam niejednokrotnie sen z powiek, bardzo wygodnym rozwiązaniem są zakupy przez internet i zamawianie

Najpopularniejsze hasła 2019 roku od Google

Zgodnie z utartą tradycją, grudzień to nie tylko czas Świąt, prezentów oraz spędzania czasu z najbliższymi. Grudzień jest również miesiącem podsumowań biznesowych, snucia planów na przyszłość oraz analizy tego co wydarzyło się w kończącym się właśnie roku. Również Google, zgodnie z utartą już tradycją, publikuje

Nowości w Google Ads, czyli nawet pokrewieństwo ma znaczenia

Google przed samymi świętami serwuje nam kolejne nowości, które są kolejnym już wyjściem poza szablonowe działanie ze strony amerykańskiego giganta. Od niedawna można trafiać swoimi reklamami do nowych grup odbiorców, tworzonych na podstawie kombinacji: grup demograficznych, uwarunkowań rynkowych, stopnia pokrewieństwa i powinowactwa.  Krok pierwszy, czyli

Memento mori, czyli jak wygląda śmierć na facebooku

W dzisiejszych czasach coraz bardziej zaciera się wyraźna granica pomiędzy światem realnym a rzeczywistym. Każda sfera życia przeniesiona jest w zasadzie na pole internetu i coraz częściej nie mamy z tym żadnego problemu, dzieląc się nie swoimi wspomnieniami z wakacji, czy minionej kolacje, jak i

Cmentarz Google, czyli selekcja naturalna w firmie z Doliny Krzemowej

1 listopada to dla wielu z nas czas zadumy i refleksji. Odwiedzamy groby naszych bliskich, spotykamy się z rodziną i mamy szansę zdystansować się od pogoni dnia codziennego. Chcielibyśmy w ten szczególny dzień, spojrzeć trochę z innej, naszej perspektywy na kwestię „umierania”, bo właśnie w

Co zrobić, aby klient e-commerce wracał do nas po kolejne zakupy?

W dzisiejszym, agresywnym świecie internetu walka o klienta jest głównym zmartwieniem każdego, kto prowadzi swoją sprzedaż on-line. Każdemu jednak zależy nie tylko na jednorazowej sprzedaży, ale idealnym rozwiązaniem jest, jak klient powraca do naszego sklepu po raz wtóry i tworzy się więź, swoista lojalność między

Kolejne nowości w Google Ads, czyli jak zebrać więcej danych o klientach

Google Ads proponuje nam kolejne udoskonalenie, tym razem w zakresie zbierania danych o naszych potencjalnych klientach. Nowe rozszerzenie w tekstowej postaci call to action, poprzez prawidłową konfigurację i dodanie zdjęcia wraz z polityką prywatności może zbierać dane i przechowywać przez 30 dni. Możliwe jest również

Kolejne zmiany w Google Shopping

W poprzednim artykule na naszym blogu Państwa o zmianach wprowadzanych przez Google na ich platformie shoppingowej. Gigant z Doliny Krzemowej dodaje wiarygodności oferowanym przez siebie produktom, poprzez możliwość komentowania oraz dodawanie ich zdjęć przez kupujących. Google staje się podstawowym miejscem wyszukiwania oraz kupowania produktów, jak

🍪 Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadasz się na ich użycie.