10 lat doświadczenia
stron internetowych
Ruch organiczny, wysokie pozycje w wyszukiwarce i rosnące przychody? To właśnie są wyniki skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Dobór odpowiednich fraz kluczowych, analiza rynku i Twojej konkurencji, a także poznanie Twojego klienta to 3 kroki w kierunku ustalenia odpowiadającej Twoim potrzebom strategii. Pozycjonowanie stron internetowych mających charakter wizytówkowy, ofertowy czy też eventowy to dziedzina, w której mam kilkanaście lat doświadczenia. Na ich przestrzeni poznałem i odkryłem techniki pozwalające zdobyć stronom moich Partnerów przychylność wyszukiwarek, a im samym zapewnić wzrost przychodów i większą rozpoznawalność marki. Pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko wprowadzenie treści, ale również optymalizacja kodu źródłowego strony i odpowiednia analiza. Twoja oferta ma znaczenie dla Twojego klienta – dzięki mojej pomocy zyska on szansę na to, żeby Cię znaleźć. Nie wiesz, skąd wynika niski ruch na stronie? Kampanie sprzedażowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów i kosztują przysłowiowe miliony? W takim razie najwyższa pora na audyt SEO!
SEO lokalne, znane również pod nazwą pozycjonowania lokalnego, to temat budzący wiele kontrowersji i choć wśród specjalistów zdania dotyczące jego skuteczności są podzielone, to w niektórych przypadkach pozycjonowanie lokalne jest najkrótszą drogą do zwrotu inwestycji w SEO. Odgrywa ono kluczową rolę w przypadku firm i przedsiębiorstw, które działają na określonym terytorium, dlatego z całą pewnością można powiedzieć, że pozycjonowanie lokalne to przyszłościowa inwestycja dla przedsiębiorstw związanych z obszarem działania. Poza podstawowymi działaniami wchodzącymi w strategię pozycjonowania SEO lokalne opiera się na zbudowaniu profilu witryny ściśle splecionego z regionem działania przedsiębiorstwa. W ten sposób rośnie prawdopodobieństwo zdobycia klientów i partnerów wśród osób i przedsiębiorców w nim przebywających. Nie masz pewności, czy SEO lokalne spełni swoją funkcję w Twoim przypadku? Nie musisz się tym martwić – na etapie wzajemnego poznawania się przedstawię Ci zalety tego rozwiązania, jeśli okaże się, że odpowie ono na Twoje potrzeby. Moim zdaniem kluczem do udanej współpracy jest porozumienie, dlatego masz pewność, że skonsultuję z Tobą planowane i rekomendowane przeze mnie rozwiązania, zanim zostaną wdrożone na Twoją stronę.
Pozycjonowanie i SEO to dziedziny, w których obrębie działamy od kilkunastu lat. Świadomy kryjącego się w ruchu organicznym potencjału dbamy o to, by zobaczyli go również nasi Partnerzy i Klienci. Poza weryfikacją historii domeny, wykrywaniem występujących na stronie błędów, kompleksową przebudową struktury strony (jeśli zachodzi taka konieczność), aktualizacją jej zawartości oraz zdejmowaniem filtrów otrzymanych przez Google, zajmuję się również analizą konkurencji, weryfikacją rynku i odkrywaniem potrzeb Twoich klientów. Na drodze do Twojej strony jesteśmy przewodnikiem – przecieramy szlaki, dzięki którym użytkownik znajdzie Twoją ofertę bez konieczności przedzierania się przez tysiące linków.
Mam pełną świadomość tego, jak kompleksowe działania pozycjonerskie wpływają na witryny związane tematycznie z różnymi branżami, dlatego z przyjemnością podejmę się wdrożenia skutecznej strategii pozycjonowania dla Twojej witryny – poczynając od jej gruntownej analizy, poprzez wprowadzenie na niej niezbędnych ulepszeń, a kończąc na doprowadzeniu linków zwiększających jej potencjał.
Sprawdzamy Twoich konkurentów, aby poznać, z kim będziesz się mierzyć. Analizujemy jakie działania online podejmuje konkurencja, na jakie słowa kluczowe się pozycjonuje oraz jaka jest ich pozycja.
strony interntowe
Jakość strony docelowej to jedna z najważniejszych składowych wyniku jakości. Aby był on jak najwyższy, oceniamy stronę za pomocą takich narzędzi jak:
Nie jesteś dla nas klientem
Pozycjonowanie stron internetowych i e-commerce oraz SEO często rozumiane są jako dwa osobne zagadnienia, pomimo tego, że działanie obydwóch ma jeden cel – zdobycie TOP10 i TOP3 w wynikach wyszukiwania. Nie jesteśmy zwolennikami podziałów, dlatego oferujemy kompleksowe działania SEO obejmujące zarówno działania on-site (prowadzone na stronie WWW), jak i off-site (polegające na budowaniu odpowiedniego profilu witryny).
Analizujemy, badamy i konsultujemy obecną sytuację klienta.
Wspólnie planujemy i omawiamy strategię działań. Internet to nasz świat, jednak to Państwo znają swój biznes najlepiej.
Wdrażamy, testujemy i optymalizujemy. Nieustannie szukamy najlepszych sprzedażowo działań.
Stabilizujemy i podkręcamy. Porządkujemy procesy marketingowe, wykluczamy nieefektywne i wzmacniamy te skuteczne.
Kompleksowy proces przygotowania strony www oraz sklepów online. Profesjonalnie konsultujemy i wdrażamy projekty stron szytych na miarę oczekiwań klienta.
SEO to działania prowadzone dla osiągnięcia przez stronę internetową jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarki na określona słowa kluczowe.
Odpowiednio dobrany content i staranne targetowanie reklam do określonej grupy odbiorców to recepta na skuteczne kreowanie wizerunku oraz sprzedaż.
Dzielimy się naszą wiedzą z zakresu marketingu internetowego. Szkolenia dedykowane dla właścicieli biznesów oraz specjalistów zatrudnionych w działach marketingowych.
Logo ulotka czy projekt graficzny strony internetowej to podstawa identyfikacji wizualnej każdego przedsięwzięcia. Odpowiednio zaprojektowana i stworzona grafiki to krok milowy w stronę sukcesu Twojej firmy.