KSIĄŻKA

5 skutecznych sposobów na znalezienie klienta w internecie

    Ebook, to pozycja, która została skonstruowana tak, aby w maksymalnie syntetyczny i przystępny sposób ilustrować specyfikę reklam w Internecie na przykładzie najpopularniejszego silnika wyszukiwarkowego – Google. Mamy świadomość, że dla wielu osób sam świat wirtualny to już czarna magia, dlatego tematyka związana z promocją w Internecie tym bardziej może być niezrozumiała. Dlatego pisząc nasz „informator” formułowaliśmy go tak, aby każdy, niezależnie od stopnia „cyfrowego” zaawansowania potrafił go zrozumieć oraz znaleźć coś wartościowego dla siebie.

    Doskonale wiemy jak złożony jest świat marketingu internetowego, dlatego nie próbowaliśmy streścić całej dostępnej wiedzy branżowej, a jedynie przedstawić i zainteresować jednym z najważniejszych elementów promocji w sieci – Google Ads.

    Dzisiejszy świat i co za tym idzie, biznes również, opiera się na dwóch nogach – realnej i tej mniej oczywistej – wirtualnej. „Google Ads, czyli jak szybko i skutecznie znajdziesz swojego potencjalnego klienta. Ogólnie o Google Ads.” jest podpowiedzią dla każdego kto chce wzmocnić swoją pozycję w internecie, lepiej adresować reklamy i dowiedzieć się jak pozyskiwać więcej klientów i sprzedawać więcej w internecie. Serdecznie zapraszamy do lektury.

5 skutecznych sposobów na znalezienie klienta w internecie

    Ebook, to pozycja, która została skonstruowana tak, aby w maksymalnie syntetyczny i przystępny sposób ilustrować specyfikę reklam w Internecie na przykładzie najpopularniejszego silnika wyszukiwarkowego – Google. Mamy świadomość, że dla wielu osób sam świat wirtualny to już czarna magia, dlatego tematyka związana z promocją w Internecie tym bardziej może być niezrozumiała. Dlatego pisząc nasz „informator” formułowaliśmy go tak, aby każdy, niezależnie od stopnia „cyfrowego” zaawansowania potrafił go zrozumieć oraz znaleźć coś wartościowego dla siebie.

    Doskonale wiemy jak złożony jest świat marketingu internetowego, dlatego nie próbowaliśmy streścić całej dostępnej wiedzy branżowej, a jedynie przedstawić i zainteresować jednym z najważniejszych elementów promocji w sieci – Google Ads.

    Dzisiejszy świat i co za tym idzie, biznes również, opiera się na dwóch nogach – realnej i tej mniej oczywistej – wirtualnej. „Google Ads, czyli jak szybko i skutecznie znajdziesz swojego potencjalnego klienta. Ogólnie o Google Ads.” jest podpowiedzią dla każdego kto chce wzmocnić swoją pozycję w internecie, lepiej adresować reklamy i dowiedzieć się jak pozyskiwać więcej klientów i sprzedawać więcej w internecie. Serdecznie zapraszamy do lektury.

5 skutecznych sposobów na znalezienie klienta w internecie

Ebook, to pozycja, która została skonstruowana tak, aby w maksymalnie syntetyczny i przystępny sposób ilustrować specyfikę reklam w Internecie na przykładzie najpopularniejszego silnika wyszukiwarkowego – Google. Mamy świadomość, że dla wielu osób sam świat wirtualny to już czarna magia, dlatego tematyka związana z promocją w Internecie tym bardziej może być niezrozumiała. Dlatego pisząc nasz „informator” formułowaliśmy go tak, aby każdy, niezależnie od stopnia „cyfrowego” zaawansowania potrafił go zrozumieć oraz znaleźć coś wartościowego dla siebie.

Doskonale wiemy jak złożony jest świat marketingu internetowego, dlatego nie próbowaliśmy streścić całej dostępnej wiedzy branżowej, a jedynie przedstawić i zainteresować jednym z najważniejszych elementów promocji w sieci – Google Ads.

Dzisiejszy świat i co za tym idzie, biznes również, opiera się na dwóch nogach – realnej i tej mniej oczywistej – wirtualnej. „Google Ads, czyli jak szybko i skutecznie znajdziesz swojego potencjalnego klienta. Ogólnie o Google Ads.” jest podpowiedzią dla każdego kto chce wzmocnić swoją pozycję w internecie, lepiej adresować reklamy i dowiedzieć się jak pozyskiwać więcej klientów i sprzedawać więcej w internecie. Serdecznie zapraszamy do lektury.

OPINIE KLIENTÓW

Grzesiek - właściciel firmy produkującej akcesoria okiennicze

Tomek - prowadzi firmę z branży samochodowej

„3Mindset to zespół nie tylko zaawansowanych „panów od Internetu”, ale również normalni ludzie, którzy wiedzą, że nie każdy jest internetowym alfą i omegą. Miałem okazję przeczytać „dzieło” Wojtka i uważam, że to ciekawy debiut literacki 😉 Ebook potwierdza, że dobrze  trafiłem, chłopaki nie tylko znają się na rzeczy, ale też uczą swoich klientów. Szacunek”

Tomek - prowadzi firmę z branży samochodowej

„Z tego co mi powiedziano, byłem drugim testerem ebooka. Coś nie coś o reklamach wiem, ale dzięki tej „książce” lepiej rozumiem zawiłości kampanii, co przekłada się na moją cierpliwość i konsekwencję. Ja zaufałem, przeczytałem i polecam każdemu.”