Google Ads – czym jest, i dlaczego warto go używać?

Google Ads – czym jest, i dlaczego warto go używać?

Zanim zrozumiemy zalety używania Google Ads, musimy zrozumieć  czym jest i jaki może mieć wpływ na Nasze działania marketingowe, ruch na stronie sprzedaż. Najprościej rzecz ujmując jest to reklama „pay per click”, co oznacza, że płacimy w niej nie za generowaną sprzedaż, a za klikniecie w link, baner aby dostać się na Naszą stronę. Pozwala to w prosty i relatywnie niedrogi sposób zwiększyć ruch na stronie, co prowadzi do rozwoju i realizacji założonych celów. Co ważne aby osiągnąć jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce, nie jest najważniejszy zainwestowany budżet, a mądre skonfigurowanie i ciągłe ulepszanie kampanii.

Poznaj zalety Google Ads

Natychmiastowy efekt

Google Ads pozwala zwiększyć ruch na stornie praktycznie od razu. Po skonfigurowaniu kampania zaczyna spełniać swoje zadania, a z każdym dniem przyciąga coraz większy ruch poprzez ciągłą optymalizację i udoskonalanie.

Mniejsza inwestycja, większy zysk

Koszty reklamy Google Ads to cena faktycznego kliknięcia w reklamę, dzięki temu mamy pewność, że trafi ona do właściwego odbiorcy. Odpowiednia optymalizacja pozwala uniknąć nietrafionych kliknięć, co zwiększy efektywność całej kampanii.

Zawsze traf do właściwego odbiorcy

Za pomocą Google Ads trafiamy do odpowiedniego klienta, szukającego treści dotyczących sprzedawanych przez Nas produktów, usług. Odpowiednie dobranie słów kluczowych kampanii pozwala na zwiększeniu jej trafności i zmniejszeniu kosztów.

Sam zarządzaj budżetem kampanii

Podczas używania Google Ads sami decydujemy jaki budżet chcemy przeznaczyć na jej obsługę, co pozwoli skrupulatnie zaplanować koszty działania marketingowego. Wysokość budżetu powinna być ustalona na podstawie wnikliwej analizy.

Google Ads, a remarketing

Google Ads pomaga Nam w tworzeniu bazy odwiedzających Naszą stronę, co pozwoli tworzyć grupę remarketingową, użytkowników do których warto wrócić z reklamami nowych produktów, promocji itp.

Bądź systematyczny

Poprzez ciągłe udoskonalanie kampanii Google Ads, można bez zwiększania budżetu, widocznie zwiększyć ruch oraz sprzedaż na stronie. Brzmi zachęcająco?

Trzymaj rękę na pulsie

Google Ads zapewnia Nam dostęp do statystyk non-stop, co pozwala na analizę i optymalizację o każdej porze i gdziekolwiek jesteśmy. Używając Google Ads, możemy określić gdzie i w jakim okresie wyświetlane są reklamy. Można to uzależnić od różnic czasowych, godzin funkcjonowania np. Naszego sklepu, restauracji lub położenia potencjalnych odbiorców