Discovery Ads – nowa forma dotarcia do klienta

Discovery Ads – nowa forma dotarcia do klienta

W dzisiejszych czasach urządzenia mobilne pozwalają użytkownikowi pozostać aktywnym i angażować się z każdego miejsca na ziemi, kiedy tylko użytkownik ma na to ochotę. W kwestii zakupów oznacza to znaczne skrócenie i uproszczenie  drogi od znalezienia do kupna produktu.

Weźmy przykład mężczyzny, którego kosztowało 64 dni, oraz odwiedzenie ponad 230 miejsc (mamy na myśli wyszukiwania, blogi, strony internetowe), przed zakupem wymarzonej pary butów. Odzwierciedla to chęć przejścia przez sam proces wyboru najlepszego miejsca zakupu, najlepszego produktu przy nieograniczonej ilości wyborów do podjęcia.

Discovery Ads – nowa forma dotarcia do klienta

W dzisiejszym świecie mamy mniej czasu, ale więcej opcji na zakupy. Wymusza to na poszczególnych markach, stawanie się kreatorami potrzeb zgodnie z profilem poszczególnych klientów. Dla klienta proces zakupu jednak musi być maksymalnie uproszczony, z zachowaniem jego unikalności. Nie ma to znaczenia, czy prowadzisz mały sklep internetowy, czy ogromny koncern, Twój cel jako sprzedający jest taki sam: trafić z odpowiednią ofertą, w odpowiednim czasie do odpowiedniego odbiorcy.

Użytkownicy zwracają się do Google, aby ułatwić komunikację oraz znajdować odpowiedzi i rozwiązania dla coraz to nowych problemów. Kanały dotarcia do potencjalnych odbiorców przeplatają się, niezależnie więc czy korzystamy z YouTube, przeglądamy promocję Gmail, możemy dotrzeć do interesujących Nas marek, co sprzedającym otwiera nowe kanały dotarcia do potencjalnych klientów.

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Google/Ipsos 76% klientów, ceni sobie odkrywanie kolejnych etapów procesu zakupowego, natomiast 85% klientów podejmie akcję związane z nowo odkrytym produktem po 24 godzinach, poczynając od czytania opinii i porównywania cen, a kończąc na zakupie produktu.

Reklamy Google Discovery, to nowe narządzie nastawione na dotarcie do potencjalnych klientów, szukających dla siebie nowych produktów za pomocą Google.

Bogata oraz kreatywna oferta reklamowa potrafi zainspirować konsumentów, stworzyć w nich potrzebę kupna produktu.

Przy połączeniu ogromnego zasięgu Google z innowacyjną formą reklamy, mamy pewność, że Nasza oferta trafi w odpowiednim czasie do odpowiedniego klienta, pozwoli Nam to osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe.

Połączone działania pozwalają dotrzeć do użytkowników YouTube, Gmail oraz przez popularne Social Media i osiągnąć zamierzone cele za pomocą jednej, skoordynowanej kampanii.

Według wiceprezesa ds. Mediów i aktywizacji w TechStyle Daniel`a Pahl`a reklamy Discovery Ads dają możliwość ogromnego rozwoju danej marki na niespotykaną dotąd skalę.

Prawdą jest, że wysokiej jakości reklamy są doskonałym narzędziem dotarcia do klienta oraz wyróżnienia danej marki na tle konkurencji. Uruchamiane właśnie reklamy Gallery Ads, czyli połączenie unikalnej treści i formatu reklamy pozwala zwiększyć o 25% wyniki samej reklamy oraz efektywniej przekazać pożądane przez sprzedawcę treści , docierające do odpowiedniego klienta.

Ze statystyk wynika, że 60% zapytań jest bardzo ogólnych, przeglądających daną kategorię lub markę. Za pomocą Showcase Shopping ads – formy reklamy nastawionej na efekt wizualny, można bardziej precyzyjnie dotrzeć do większej liczby unikalnych odbiorców.